{{ctrl.notification}}
بلیط هواپیما مشهد ساری

یکی از امن‌ترین و راحت‌ترین راه‌های سفر به شمال ایران خرید بلیط هواپیما مشهد به ساری است. اگر به دنبال راهی مطمئن و آسان سفر به مرکز استان مازندران، ساری، هستید، این مطلب را دنبال کنید. سامانه رزرو آنلاین بلیط هواپیما ماهان چارتر این امکان را برای شما فراهم آورده است تا تنها با چند کلیک بلیط پرواز مشهد به ساری را در هر مکان و هر زمان بدون نیاز به مراجعه حضوری رزرو کنید.

چرا بلیط هواپیما مشهد به ساری را رزرو کنیم؟

ساری مرکز استان مازندران و پرجمعیت‌ترین شهر این استان است و با قرارگیری در میان جنگل‌های سرسبز و دریای خزر یکی از مناطق گردشگر پذیر کشور می باشد؛ در سال 1396، این شهر با بیش از دو میلیون سفر تابستانی به عنوان برترین شهر توریستی ایران انتخاب شد. ساری با طبیعت زیبا، جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوان، مردم خون ‌گرم و مهمان ‌نواز، غذاهای محلی خوش ‌مزه، یکی از گزینه‌های مناسب برای سفر به خطه شمالی کشور می باشد. علاوه بر این به دلیل داشتن دانشگاه‌های معتبر زیاد و پذیرفتن دانشجو از دیگر شهرهای کشور بلیط هواپیما به مقصد ساری یکی از مسیرهای پروازی پرتقاضا در کشور محسوب می شود.

از طرفی با توجه به نزدیکی شهرهای شمالی کشور به یکدیگر و عدم وجود فرودگاه و پرواز در تمامی آن‌ها بسیاری از مسافران عازم شهرهای اطراف ساری نیز اقدام به خرید بلیت مشهد به ساری کرده و سفر خود را از فرودگاه ساری به مقصد مورد نظرشان ادامه می‌دهد.

جاذبه‌های گردشگری ساری

ساری علاوه بر طبیعت زیبا و آب و هوای معتدل، دارای جاذبه‌های گردشگری دیگری نیز می‌باشد. برخی از این جاذبه‌ها عبارتند از:

میدان ساعت، عمارت فاضلی، خانه (موزه) کلبادی، سد شهید رجایی (سلیمان تنگه)، پارک جنگلی شهید زارع، پناهگاه حیات وحش میان‌کاله، پناهگاه حیات وحش دشت ‌ناز، چشمه‌های باداب سورت، مسجد جامع شاه عباسی

جاذبه های گردشگری ساری

سوغات ساری

سوغات ساری تقریبا برای همه آشناست. نام شمال و ساری که می‌آید همه به یاد کلوچه می‌افتند که معروف‌ترین سوغات شهرهای شمالی کشور است. اما ساری محصولات و سوغات دیگری نیز دارد از برنج، رب انار، گرنه، عسل کوهی، کلوچه، انواع مربا، تمشک و عرقیجات، ازگیل، مرکبات، محصولات حصیری و ...

سوغات شهر ساری

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما مشهد به ساری

بهترین زمان خرید بلیط مشهد به ساری از چند جهت قابل بررسی است:

اول بهترین زمان سفر به ساری از نظر آب ‌و هوا است؛ ساری با دارا بودن آب‌ و هوای معتدل بهاری با هوای مساعد، تابستان‌های نسبتاً گرم و مرطوب، پاییز خنک و زمستانی سرد و خشک دارد. بنابراین با توجه به خصوصیات و روحیات هر شخص بهترین زمان سفر از نظر آب ‌و هوا متغیر می باشد.

فاکتور دوم بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد به ساری از نظر اقتصادی است؛ در تابستان با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها سفر به خطه شمالی ایران طرفداران زیادی پیدا می‌کند و همین باعث می‌شود قیمت خدمات گردشگری در این زمان بالاتر از پاییز و زمستان باشد.

یکی دیگر از فاکتورهایی که به شدت بر قیمت بلیط هواپیما مشهد به ساری تاثیرگذار است، شرکت هواپیمایی، نوع هواپیما و کلاس پروازی است. کلاس اکونومی (اقتصادی)، ارزان‌ترین کلاس پروازی است و بعد از آن کلاس‌های پروازی بیزینس (تجاری) و فرست کلاس (ویژه) در رتبه‌های بعدی قیمت قرار دارند.

خرید بلیط هواپیما مشهد ساری

فرودگاه دشت ناز ساری | Sari International Airport (Dasht e Naz)

سه فرودگاه استان مازندران در شهرهای ساری، رامسر و نوشهر قرار دارد. فرودگاه بین‌المللی دشت ‌ناز ساری با کد یاتا SRY در 15 کیلومتری شهر ساری و در مسیر اتوبان ساری به نکا واقع شده است. پروازهای روزانه زیادی توسط ایرلاین‌های مختلف از این فرودگاه به اقصی نقاط ایران از جمله شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، عسلویه، تهران، بندرعباس، کیش و ... برقرار می شود.

فرودگاه دشت‌ ناز یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های شمال کشور محسوب می شود.

بهترین راه برای رفتن از فرودگاه دشت ناز به مرکز شهر سازی، استفاده از تاکسی‌های شبانه‌روزی فرودگاه است که در کمتر از 30 دقیقه شما را به مرکز شهر می‌رسانند.

 

فاصله هوایی مشهد به ساری چقدر است؟

فاصله بین شهر مشهد تا ساری 586 کیلومتر است و مدت زمان پرواز بین این دو شهر حدود 50 دقیقه می‌باشد. این زمان ممکن است بسته به شرایط جوی، مسیرهای هوایی و عوامل دیگر متغیر باشد.

 

راهنمای خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد به ساری

برای جستجو و خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد به ساری از سامانه رزرواسیون بلیط هواپیمای ماهان چارتر کافی‌ است مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول: جستجوی بلیط هواپیما

با جستجوی مبدأ و مقصد سفر و تاریخ مورد نظر می‌توانید لیست پروازهای مشهد به ساری موجود را مشاهده کنید. اگر با جابجایی تاریخ سفر مشکلی نداشته و برنامه زمانی شما انعطاف‌پذیر باشد می‌توانید قیمت پرواز در روزهای قبل و بعد را نیز بررسی کنید و در صورت یافتن نرخ ارزان‌تر تاریخ سفر خود را تغییر دهید.

یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای جستجو، مشاهده و مقایسه قیمت بلیط‌ها استفاده از جدول ارزان‌ترین پروازهای مشهد به ساری در 30 روز آینده است که معمولاً پایین‌ترین نرخ پروازی در آن با رنگ سبز مشخص شده است.

مرحله دوم: انتخاب پرواز و ثبت تعداد مسافران

پس از انتخاب پرواز، لازم است تعداد مسافران را وارد کرده و روی دکمه تایید کلیک کنید.

مرحله سوم: ثبت اطلاعات مسافران

در این مرحله لازم است اطلاعات مسافر شامل جنسیت، نام و نام خانوادگی، کد ملی برای مسافر ایرانی و شماره پاسپورت و تابعیت برای مسافر غیر ایرانی را وارد کنیم.

در نظر داشته باشید اطلاع ‌رسانی‌های مربوطه از طریق پیامک و پست الکترونیک برای شما ارسال می شود؛ بنابراین اگر برای شخص دیگری بلیط تهیه می‌کنید اطلاعات تماس خود شخص را ثبت کنید.

اگر مایل به استفاده از کد تخفیف هستید در قسمت پایین صفحه تیک گزینه "کد تخفیف دارم" را زده و کد را وارد نمایید. با فشردن دکمه ثبت اطلاعات به مرحله بعدی بروید.

 

مرحله چهارم: تایید اطلاعات وارد شده

در این مرحله اطلاعات وارد شده را بررسی کرده و درصورتی که تمام اطلاعات به درستی و مطابق با اطلاعات درج شده بر روی کارت شناسایی وی وارد شده و هیچ اشتباه تایپی وجود نداشت گزینه "ادامه" را انتخاب کنید. در غیر این صورت اطلاعات را ویرایش و به مرحله بعدی بروید.

مرحله پنجم: مطالعه و تأیید راهنمای سفر در زمان شیوع کرونا

پس از مطالعه راهنمای سفر در زمان شیوع کرونا و تایید عدم ابتلا و یا مشاهده هرگونه علائم بیماری کرونا ویروس (Covid 19) از جمله تب، سرفه، تنگی نفس، از دست دادن حس بویایی و چشایی یا اختلالات گوارشی گزینه "پرداخت" را بفشارید.

مرحله ششم: پرداخت آنلاین و صدور بلیط

در این مرحله به صفحه پرداخت راهنمایی خواهید شد و بعد از پرداخت مبلغ بلیط با یکی از کارت‌های عضو شتاب و دارای رمز دوم، بلیط مورد نظر شما صادر خواهد شد.

نکته: لازم به ذکر است برای سوار شدن به هواپیما ارائه بلیط چاپی الزامی نمی‌باشد و معمولا صدور کارت پرواز تنها با ارائه کد ملی انجام خواهد شد.

 

رزرو هتل در ساری

ظرفیت هتل‌های ساری زیاد نیست و به سرعت پر می‌شوند. برای اقامت در شهر ساری می‌توانید پس از مشخص شدن تاریخ سفر و صدور بلیط هواپیما، جهت رزرو هتل ساری اقدام کنید.

برخی از هتل‌های ساری عبارتند از: هتل نوید، هتل نارنج، هتل بادله، هتل اسرم، هتل جنگلی سالارده

 

date_range چهارشنبه 30 مهر 1399 remove_red_eye 1396 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09352700430
05138704330
ثبت نظر
chat 0