{{ctrl.notification}}
کارت مایل هواپیمایی ماهان چیست و چه کاربردی دارد؟

کارت مایل یا کارت اعتباری امتیازی است که مسافرین با هر بار خرید بلیط هواپیمایی ماهان به دست می‌آورند و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا از این امتیازات به بهترین نحو استفاده کنند.

با عضویت در باشگاه مسافرین ماهان ایر و با کسب امتیاز، مسافرین کثیرالسفر هواپیمایی ماهان می‌توانند از خدمات ویژه‌ای با توجه به امتیاز خود بهره‌مند شوند. برای مثال می‌توانند از خدمات فرودگاهی استفاده کرده، بلیط رایگان دریافت کنند و کلاس پروازی خود را ارتقا دهند. اضافه بار، تغییر ساعت پرواز و استفاده از لانج فرودگاه نیز از دیگر امتیازات داشتن کارت مایل ماهان ایر بشمار می آید.

 باشگاه مشتریان این شرکت امکان استفاده از تخفیفات ویژه خرید از مراکز طرف قرارداد خود را نیز برای مشتریان مهیا کرده است.

انواع کارت‌های مایل هواپیمایی ماهان

 کارت‌های Mahan & Miles باتوجه به امتیاز مسافرین به چهار نوع دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه به این چهار کارت و امتیازات و خدمات هرکدام از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

کارت مایل کلاسیک ماهان ایر

امتیاز مورد نیاز جهت دریافت این کارت 1500 می باشد و مزایای آن امکان دریافت کارت عضویت باشگاه، دریافت بلیط رایگان و استفاده از خدمات شرکای تجاری باشگاه ماهان می باشد.

کارت مایل کلاسیک ماهان

کارت مایل نقره‌ای ماهان ایر

برای دریافت این کارت نیاز به اخذ 25000 امتیاز دارید و از مزایا و خدمات آن می‌توان به امکان دریافت کارت عضویت باشگاه، بلیط رایگان، استفاده از خدمات شرکای تجاری باشگاه، اولویت در سوار شدن به هواپیما، امکان دریافت خدمات از کانتر بیزینس کلاس، دریافت بیست و پنج درصد امتیاز بیشتر در هر بار پرواز، بهره‌مندی از 10 کیلو اضافه بار رایگان، استفاده رایگان از سالن پذیرایی در فرودگاه مهرآباد و امام‌خمینی (ره) اشاره کرد.

کارت عضویت نقره ای هواپیمایی ماهان

کارت مایل طلایی ماهان ایر

با کسب 50000 امتیاز پروازی از هواپیمایی ماهان مجاز به دریافت این کارت هستید. مزایای کارت طلایی ماهان ایر امتیاز استفاده از خدمات شرکای تجاری باشگاه، اولویت در سوار شدن به هواپیما، دریافت خدمات از کانتر بیزینس کلاس، پنجاه درصد امتیاز بیشتر با هر پرواز و ... می‌باشد. ترانسفر فرودگاهی از/به فرودگاه امام‌خمینی (ره) در شهر تهران در اختیار مسافرین دارای کارت طلایی می باشد. داشتن جای قطعی در کابین اکونومی و بیزینس تا هفتاد و دو ساعت قبل از پرواز، 15کیلوگرم اضافه بار رایگان، بهره‌مندی از خدمات سالن مخصوص پذیرایی (لانج) در فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) برای مسافر و یک همراه که اطلاعات ایشان در رزرو عضو طلایی باشد، با کارت طلایی ماهان، میسر است.

کارت مایل طلایی ماهان ایر

کارت مایل طلایی پلاس ماهان ایر

با دریافت 120000 امتیاز مایلی می توان از خدمات کارت طلایی پلاس ماهان استفاده کرد. ازجمله امکانات این کارت می‌توان به دریافت کارت عضویت، بلیط رایگان، استفاده از خدمات شرکای تجاری باشگاه، اولویت در سوار شدن به هواپیما، شصت درصد امتیاز بیشتر در هر پرواز، امکان دریافت سرویس های کانتر بیزینس کلاس و اضافه بار 20 کیلوگرمی رایگان، جای قطعی در کابین اکونومی و بیزینس تا بیست و چهار ساعت قبل پرواز اشاره کرد.

همچنین مسافرین دارای کارت مایل طلایی پلاس ماهان می‌توانند برای همسر خود کارت طلایی دریافت کرده، از خدمات لانج فرودگاهی در پروازهای بین‌المللی با یک همراه که اطلاعات ایشان در رزرو عضو طلایی پلاس باشد، استفاده کنند و یا دو بار در سال کلاس پروازی خود را به‌صورت رایگان از اکونومی به بیزینس ارتقا دهند و از خط ویژه تلفن VIP استفاده کند.

کارت Mahan & Miles طلایی پلاس

نحوه دریافت کارت عضویت ماهان

جهت دریافت کارت مایل هواپیمایی ماهان ایر لازم است پس از عضویت در باشگاه مسافران ماهان با در دست داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی بعلاوه شماره نه رقمی عضویت باشگاه نسبت به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد اقدام نموده و با پرداخت مبلغ 10000 تومان، پس از ده روز به شعبه موردنظر مراجعه نموده و کارت مایل را دریافت نمایید.

 

  چند نکته درباره قوانین استفاده از کارت مایل ماهان ایر

بسته به فصل سفر امتیاز کسر ‌شده از مسافر جهت بلیط رایگان متفاوت خواهد بود. همچنین در صورت تغییر تاریخ بلیط رایگان از فصول کم تردد به فصول پرتردد امتیاز بیشتری از مسافر کسر می‌گردد.

 در صورت کنسلی بلیط تا 24 ساعت قبل از پرواز هزار مایل امتیاز به‌عنوان جریمه کنسلی از حساب کسر می‌گردد و الباقی امتیازات به حساب مسافر برگردانده خواهد شد در صورت کنسلی بلیط در کمتر از 24 ساعت مانده به پرواز و سوار نشدن مسافر (No Show)، هیچ امتیازی به مسافر برگردانده نخواهد شد.

 بلیط رایگان برای کودکان دو تا دوازده سال به صورت کامل و برای زیر دو سال 10 درصد بزرگسالان محاسبه می‌گردد.

 درخواست بلیط یک‌طرفه تنها برای مسافرینی که اقامت کشور مقصد را دارند مجاز است و شصت درصد امتیاز پروازهای رفت‌وبرگشت محاسبه می شود.

 بلیت‌های رفت ‌وبرگشت در هر دو مسیر باید از یک کلاس پروازی باشند و رزرو بلیط های رایگان مسیر رفت اکونومی و مسیر برگشت بیزینس یا بالعکس وجود ندارد.

ارتقاء کلاس پروازی در تعطیلات نوروز و ایام خاص مقدور نمی‌باشد. جهت ارتقای کلاس پروازی اکونومی به بیزینس لازم است حداقل 48 ساعت قبل از پرواز در ساعات اداری (شنبه تا چهارشنبه ساعت هشت الی پانزده) درخواست ارسال گردد.

 اعمال هرگونه تغییری در بلیت‌های ارتقا یافته رایگان میسر نمی‌باشد. همچنین استفاده از لانج فرودگاهی، اضافه بار و ترانسفر فرودگاهی با استفاده از بلیت‌های ارتقا یافته رایگان مجاز نمی‌باشد.

به بلیط های رایگان امتیازی داده نمی‌شود اما به بلیط‌های ارتقا یافته امتیاز بلیط اکونومی خریداری‌شده تعلق می گیرد.

 ارتقای بلیط افراد دیگر با استفاده از امتیاز یک شخص امکان‌پذیر است.

 در مسیرهای یکطرفه ارتقای کلاس پروازی پنجاه درصد امتیاز بلیط دو طرفه محاسبه می‌گردد.

جهت استفاده از ترانسفر فرودگاهی لازم است 7 ساعت قبل از زمان حضور ماشین، درخواست خود را برای مسیر تهران-فرودگاه امام خمینی (ره)-تهران با ذکر تعداد دقیق مسافر و چمدان ثبت کنید. کنسلی پنج ساعت قبل پرواز بدون جریمه و بعد از آن با پرداخت هزینه همراه است. عدم پرداخت هزینه جریمه ترانسفر، ابطال کارت عضویت مسافر و سلب کلیه امتیازات ایشان را درپی دارد.

برای مسافرین دارای کارت مایل گلد و گلد پلاس ترانسفر فرودگاهی به صورت رایگان انجام می گیرد. دارندگان سایر کارت‌های عضویت هواپیمایی ماهان می توانند از امتیاز قابل خرج خود برای درخواست ترانسفور رایگان استفاده کنند.

استفاده از سرویس ون و سرویس ترانسفر خارج از محدوده تهران در صورت پرداخت مبلغ مابه‌التفاوت بلامانع است. درخواست ترانسفر فرودگاهی برای دیگران با کسب 8000 امتیاز قابل خرج انجام می گیرد.

 برای استفاده از لانج فرودگاه همراه داشتن اصل کارت عضویت مسافر الزامی است. با کارت مایل سیلور ماهان مسافر می‌تواند به تنهایی از لانج فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد استفاده کند؛ اما اعضای گلد به ‌تنهایی از لانج فرودگاه‌های خارج کشور و با یک نفر همراه از لانج فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد و اعضای گلد پلاس می‌توانند با یک همراه از سالن مخصوص پذیرایی فرودگاه‌های خارج از کشور، امام خمینی (ره) و مهرآباد استفاده کنند.

لازم به ذکر است جهت استفاده از این سرویس می‌بایست درخواست خود را چهل و هشت ساعت قبل پرواز بصورت حضوری و یا از طریق ایمیل ثبت کرده و در صورت داشتن همراه، حتماً کد رزرو مشترک دریافت کنید.

 

برای ثبت نام در باشگاه مشتریان ماهان و ثبت پرواز های ماهان و دریافت امتیاز سفر ماهان < اینجا > را کلیک یا لمس کنید.

date_range دوشنبه 24 شهریور 1399 remove_red_eye 27148 بازدید favorite_border 0 chat 2
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09352700430
05138704330
ثبت نظر
chat 2
مهدی میرخوند چگینی :

سلام برای داشتن کارت طلایی چه باید کرد

مدیر سایت :

جناب آقای مهدی میرخوند چگینی عزیز برای دریافت کارت مایل هواپیمایی ماهان لازم است ابتدا در باشگاه مسافران ماهان عضو شده و با در دست داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی بعلاوه شماره نه رقمی عضویت باشگاه نسبت به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد اقدام نموده و با پرداخت مبلغ 10000 تومان، پس از ده روز به شعبه موردنظر مراجعه نموده و کارت مایل را دریافت نمایید.

Amiresmaeeli :

سلام وقت بخیر وخسته نباشید به پایگاه ماهان ایر چگونه امتیاز بگیرم برای عوض کردن کارت به امتیاز های خوب برسم که بتوانم به نقره یا طلایی برسم ممنون میشم پاسخ گو لازم را انجام بدهید

مدیر سایت :

جناب آقای امیر اسماعیلی عزیز برای دریافت کارت مایل هواپیمایی ماهان لازم است در باشگاه مشتریان شرکت هواپیمایی ماهان عضو شده و امتیاز خود را به حداقل مورد نیاز برسانید و سپس اقدام به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد با در دست داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی بعلاوه شماره نه رقمی عضویت باشگاه، نموده و پس از ده روز به شعبه موردنظر مراجعه و کارت مایل خود را دریافت نمایید.