{{ctrl.notification}}
معرفی بهترین ایرلاین های ایران و 5 شرکت هواپیمایی برتر

بهترین ایرلاین های ایران و خدمات آنها را بشناسید تا هنگام سفر و استفاده از خطوط هواپیمایی داخلی بتوانید بهترین تصمیم گیری را داشته و یک سفر ایمن و راحت را برای خود و عزیزانتان فراهم کنید. خطوط هوایی همواره یکی از راههای محبوب برای سفر می باشد.

خطوط هوایی همواره یکی از راههای محبوب برای سفر می باشد. سرعت و راحتی دو عامل تاثیرگذار در انتخاب سفرهای هوایی می باشد. بنابراین هنگامی که تصمیم دارید با هواپیما تردد کنید باید یکی از بهترین ایرلاین های ایران را انتخاب کرده تا با اطمینان خاطر بیشتری سفر کنید. در این محتوا سعی بر آن است تا بهترین شرکت های هواپیمایی ایران طبق آخرین رتبه بندی اعلام شود. پس علاقه مندان به سفرهای هوایی با ما همراه باشید.

ایرلاین های ایران

پیش از آنکه به معرفی بهترین ایرلاین های ایران بپردازیم بد نیست که با شرکت های هواپیمایی که در ایران مشغول به فعالیت هستند آشنا شوید. ایرلاین های متنوعی در حال حاضر در کشور فعال هستند. هر یک از آنها ویژگی های خاص خود را دارند و خدماتی متفاوت را ارائه می دهند.

این شرکت های هواپیمایی عبارتند از ایران ایر ( هما )، ماهان، کاسپین، آسمان، ایران ایر تور، کیش ایر، ساها، کارون، قشم، تفتان، معراج، زاگرس، آتا، تابان، اترک و سپهران. ناگفته نماند که بسیاری از این شرکت ها فعالیت های محدودی دارند و طبیعتا نمی توانند جز بهترین ایرلاین های ایران قرار بگیرند. اما در هر صورت این 16 شرکت در ردیف ناوگان هوایی ایران ثبت شده اند و قطعا آشنایی با آنها خالی از فایده نیست.

معرفی بهترین ایرلاین های ایران

معرفی بهترین ایرلاین ها بی شک کار ساده ای نیست و باید به فاکتورهای بسیاری توجه نمود. این امر باید بر اساس خدمات ارائه شده توسط آنها و سطح رضایت مشتریان صورت بگیرد و نه بر اساس بزرگی یا کوچکی مجموعه. در ادامه پنج مورد از بهترین ایرلاین های ایران را که در نظر سنجی های مردمی بالاترین سطح رضایت را داشته و از فاکتورهای مثبت زیادی برخوردار هستند معرفی کرده و ویژگی های هر یک را به اختصار بیان می کنیم.

 

  1. شرکت هواپیمایی ماهان یکی از بهترین ایرلاین های ایران

اگر بخواهیم بهترین ایرلاین های ایران را بر اساس گستردگی مجموعه، کیفیت هواپیماهای مورد استفاده، تکنولوژی و سطح رضایت مشتریان معرفی کنیم بی شک شرکت ماهان در راس این لیست قرار می گیرد. در واقع ماهان یکی از مجهزترین و بروزترین شرکت های هواپیمایی در ایران است. بسیاری از خدمات این شرکت از روی شرکت های تراز اول دنیا الگوبرداری شده است. از این رو توریست ها نیز معمولا سفر با ماهان را ترجیح می دهند. یکی از ویژگی های مثبت این ایرلاین اطلاع رسانی به موقع از طریق ایمیل یا پیامک، بابت تاخیر و یا تغییر برنامه پروازهاست. همچنین مسافران سفرهای خارجی می توانند 72 ساعت پیش از سفر غذای مخصوص به خود را سفارش دهند. مهمانداران کارآمد و خوش برخورد، فضای کافی و مناسب کابین جهت استراحت و امکان استفاده از سیستم پخش برای گوش دادن موسیقی یا دیدن فیلم از دیگر ویژگی هایی است که ماهان را جز بهترین ایرلاین های ایران قرار داده است.

جهت خرید بلیط هواپیما ماهان، می توانید از سایت ماهان چارتر اقدام به خرید کنید.

هواپیمایی ماهان

2-شرکت هواپیمایی ایران ایر ( هما )، قدیمی ترین ایرلاین ایران

هما اولین شرکت هواپیمایی ایران است. تاسیس این ایرلاین به سال 1340 باز می گردد. اما قدمت تنها راز محبوبیت هما نیست. آنچه ایران ایر را در ردیف بهترین ایرلاین های ایران قرار داده است کیفیت خدمات ارائه شده توسط این شرکت است. ناوگان هوایی هما بیش از 43 هواپیما دارد که همگی آنها مجهز به تکنولوژی های روز دنیا بوده و کاملا استاندارد هستند. از جمله افتخارات هما می توان به دریافت گواهی نامه رضایت مشتری و یا کسب رتبه اول اطلاع رسانی به موقع طی سال های گذشته اشاره نمود. سرویس غذا و کیترینگ هما از تنوع و کیفیت بالایی برخودار است و طبق استانداردهای جهانی تهیه می شوند. ضمن اینکه در برخی سفرهای خاص مسافران این ایرلاین از هدایای ویژه ای نیز برخوردار می شوند. مجموع این شرایط هما را جز بهترین ایرلاین های ایران قرار داده است.

3-شرکت هواپیمایی آتا

اگر بخواهیم بهترین ایرلاین های ایران را بر اساس امنیت در پرواز معرفی کنیم بی شک آتا در صدر این اسامی قرار می گیرد. این شرکت بیش از 13 هواپیمای بوئینگ و ایرباس در اختیار دارد. هواپیماهایی که از لحاظ کیفیت و امنیت حرف اول را می زنند و تا کنون کمترین میزان حادثه را داشته اند.

4-شرکت هواپیمایی کیش ایر

آنچه کیش ایر را در ردیف بهترین ایرلاین های ایران قرار می دهد ناوگان مجهز و بروز آن می باشد. کیش ایر پس از حذف دو هواپیمای توپولوف از سیستم ناوگان هوایی خود دو فروند هواپیمای جدید را جایگزین آنها نمود. همچنین این شرکت یکی از بهترین های کیترینگ های هواپیمایی کشور را داراست. این کیترینگ با بهره گیری از 100 متخصص تغذیه توانسته است به خوبی ذائقه ایرانی و متدهای غذایی روز دنیا را با هم ترکیب کرده و یک سرویس غذایی فوق العاده را ارائه دهد.

5-شرکت هواپیمایی معراج

آنچه معراج را در لیست بهترین ایرلاین های ایران قرار می دهد خوش قولی و داشتن کمترین تاخیر در برنامه پروازهاست. سرویس غذایی و کیترینگ این شرکت نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد و به خوبی توانسته رضایت مشتریان را فراهم کند. همچنین این شرکت در زمینه ی پروازهای بین المللی نیز فعالیت گسترده ای دارد. به علاوه در کنار تمامی این ویژگی های مثبت معراج شرکتی است که موفق شده برای اولین بار گواهینامه مدیریت صلاحیت تداوم پروازی را دریافت کند.   

 

date_range جمعه 18 مرداد 1398 remove_red_eye 4625 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09352700430
05138704330
ثبت نظر
chat 0