{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیما ماهان همراه با کد تخفیف باشگاه مسافران ویژه ماهان چارتر

میشه گفت بهترین شرکت هواپیمایی در حال حاضر در ایران، به دلیل های متعددی ازجمله استفاده از هواپیماهای غول پیکر، خریداری ناوگان از شرکت هواپیما سازی ایرباس، آموزش صحیح پرسنل و ... ایرلاین ماهان است که در ادامه همراه شما هستیم با معرفی هرچه بیشتر بهترین شرکت هواپیمایی ایران.

پرسنل شرکت هواپیمایی ماهان

معرفی شرکت هواپیمایی ماهان و تاریخچه مربوط به آن

ماهان اولین شرکت هواپیمایی خصوصی در ایران می باشد که در سال1371 با پرواز مستقیم تهران به کرمان افتتاح شده است. دلیل انتخاب این خط هوایی برای اولین پرواز سفارشی، تدبیر یکی از سهامداران عمده ایرلاین ماهان جناب آقای حسین مرعشی می باشد. حسین مرعشی پسر عموی همسر علی اکبر هاشمی رفسنجانی بود و در دولت پنجم و ششم نماینده مجلس و استاندار کرمان شد از این رو برای تسهیل حمل و نقل استان کرمان تصمیم به راه اندازی خط هوایی کرمان به تهران گرفت. ابتدا قرار شد حسین مرعشی هواپیماهای خط هوایی کرمان تهران را با کمک یک شخص مصری و به صورت شراکت در اختیار شرکت هواپیمایی ماهان در بیاورد اما بعد به دلیل بدهی مصر به این ایرلاین، مصر تصمیم گرفت بدهیش را با ایران تسویه نماید و چهار هواپیما را به جای بدهی به ایران داد. اولین هواپیماهای این ایرلاین ایرباس ها بودند و پس از آن در سالهای بعد بویینگ ها نیز افزوده شدند. ماهان یکسال بعد به دلیل استقبال مردم کارمندان خود را افزایش داد و تا سال 1375 نزدیک به 1 میلیون مسافر را جابجا نمود. نهایتا در سال 1377 خط هوایی تهران دبی را راه اندازی نمود که امروزه از پر طرفدارترین پرواز های خارجی می باشد. در سال 1379 نیز به عضویت انجمن بين المللي حمل و نقل هوايي (ياتا) درآمد و خط هوایی تهران بانکوک را راه اندازی نمود. بعد از این نیز خطوط هوایی، تهران به دوسلدورف آلمان، تهران به کلمبو سری لانکا، تهران به دهلی، تهران به بیرمنگام انگلستان،  تهران به منچستر انگلستان ، تهران به لاهور در پاکستان، مشهد به بانکوک، تهران به قزاقستان، اربیل، آنکارا، کویت، گوانجو، ایروان،‌ پکن،‌ مونیخ و بسیاری دیگر راه اندازی و مورد استقبال ایرانیان واقع شد تا جایی که امروزه بیش از 3000 نفر در ایرلاین ماهان مشغول به فعالیت هستند. ایرلاین ماهان کشورهایی از اروپا، خاورمیانه، آسیا را تحت پوشش خود قرار داده است.

آدرس دفتر مرکزی هواپیمایی ماهان در تهران، بزرگراه جناح، خیابان آزادگان (روبروی مترو صادقیه) برج ماهان می باشد. که در تصویر زیر نمایی از برج ماهان در تهران را ملاحضه می کنید.

تلفن دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی ماهان در تهران 02148384848

ساختمان مرکزی شرکت هواپیمایی ماهان

برج ماهان (دفتر مرکزی هواپیمایی ماهان)

ناوگان ایرلاین ماهان

شرکت هواپیمایی ماهان اولین رتبه به لحاظ تعداد هواپیما در بین ایرلاین های داخلی را داراست و همچنین دومین شرکت هواپیمایی در ایران است که بیشترین تعداد پرواز را در هر ماه از آن خود کرده که این ایرلاین دومین رتبه برای بیشترین درصد پروازهای بدون تاخیر را در بین سایر خطوط هوایی از آن خود کرده است.

در حال حاضر ایرلاین ماهان دارای 54 فروند هواپیما که شامل 2 فروند بوئینگ 747 (معروف به ملکه آسمان) ، یازده فروند ایرباس A340 ، چهارده فروند ایرباس A300 ، ده فروند ایرباس A310 و هفده فروند BAE 146 می باشد. جالب است بدانید به دلیل تحریم ها که منجر به عدم فروش قطعات هواپیما از طرف شرکت های بزرگ هواپیما سازی دنیا مانند ایرباس و بوئینگ به ایران شده است، از 54 هواپیما شرکت ماهان فقط 39 فروند هواپیما عملیاتی و در حال انجام پرواز می باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هواپیماهای شرکت ماهان و ملاحظه تصاویر مدل هواپیماها > اینجا < را لمس یا کلیک کنید.

ایرباس 340 شرکت هواپیمایی ماهان

یک فروند ایرباس 340 ماهان ایر تولید شده در سال 1994 با رجیستر EP-MMB

ایرلاین ماهان و امکانات پروازهای داخلی

پروازهای ماهان در دو کلاس تجاری و معمولی تقریبا تمامی شهرها و حتی برخی از بندرهای مهم اقتصادی را تحت پوشش خود قرار داده است و شما قادر هستید با تهیه بلیط های چارتر یا سیستمی ایرلاین ماهان پروازی امن را تجربه نمایید. کلاس معمولی خطوط داخلی ماهان فضای بیشتری در مقایسه با ایرلاین های دیگر به مهمانان خود اختصاص داده است. در کلاس تجاری نیز تعداد صندلی ها محدود است. یکی از مزایای محبوب مهمانان پرواز با ایرلاین ماهان سفارش غذای رژیمی یا مورد علاقه خود 36 ساعت قبل از پرواز می باشد البته قابل ذکر است پس از ثبت انتخاب اجازه تغییر آن را نخواهید داشت. یکی دیگر از خدمات این ایرلاین در هر دو کلاس پروازی، اقتصادی و تجاری ثبت صندلی دلخواه و دریافت کارت پرواز از 24 ساعت قبل تا 90 دقیقه مانده به زمان پرواز در هر دو مسیر داخلی و خارجی می باشد که برای راهنمایی و انتخاب صندلی دلخواه خود در پرواز می توانید با واحد پشتیبانی ماهان چارتر با شماره تماس های 05138704330 و 09352700430 ارتباط برقرار نمایید.

چیدمان صندلی ایرباس 300 ماهان ایر

چیدمان صندلی های ایرباس سری 300 ماهان ایر

پذیرش حیوانات خانگی در پروازهای ماهان

خطوط هوایی ماهان نیز مانند بسیاری دیگر از خطوط هوایی حمل و نقل حیوانات را نیز در خط مشی خود گنجانده است البته اگر قصد انتقال حیوان به کشور دیگری را داشته باشید باید تمام مجوزهای لازم را اخذ نمایید. هزینه حمل و نقل حیوان نیز بسته به وزن آن و وزن قفس یا جعبه محاسبه میگردد. حمل حیوانات به دو صورت امکان پذیر است:

1. طریق پایانه مسافری فرودگاه (وقتی حیوان همراه شما باشد) 

2. از طریق پایانه باربری فرودگاه (وقتی خودتان همراه حیوان مورد نظر نباشید)  

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قوانین حمل موجود زنده در پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان، عکس زیر را کلیک یا لمس نمایید.

قوانین حمل موجود زنده در پرواز

خطوط هواپیمایی ماهان و خدمات به نوزدان و کودکان بدون همراه

برای نوزادان تا سن 2 سالگی که صندلی به آنها تعلق نمیگیرد برای امنیت بیشتر در پروازهای شرکت ماهان سبد نوزاد برایشان در نظر گرفته شده است. این سبد رایگان و در پروازهای بالای 90 دقیقه قابل رزرو می باشد. کودکان بین 5 تا 12 سال بدون همراه می توانند پرواز نمایند البته با بدرقه قیم قانونی یا پدر و مادر و پر نمودن فرم مربوطه امکان پذیر است. نرخ بلیط نوزاد و کودک در پروازهای ماهان به ترتیب حدود 10 و 75 درصد نرخ بلیط بزرگسال محاسبه می گردد.

برخی از مسیرها و خطوط هواپیمایی ماهان

برای خرید بلیط ماهان و مشاهده پروازهای شرکت ماهان با کلیک کردن بر روی لینک های زیر و انتقال به صفحه مسیر مورد نظر و انتخاب تاریخ سفر خود، از باکس سمت راست صفحه قسمت ایرلاین، بر روی آرم شرکت ماهان کلیلک کنید تا فقط پروازهای ایرلاین ماهان نمایش داده شود.

بلیط هواپیما تهران به مشهد ماهان

بلیط هواپیما مشهد به تهران ماهان

بلیط هواپیما تهران به کیش ماهان

بلیط هواپیما تهران به شیراز ماهان

بلیط هواپیما تهران به اصفهان ماهان

بلیط هواپیما تهران به اهواز ماهان

بلیط هواپیما تهران به تبریز ماهان

ماهان چارتر

خرید اینترنتی بلیط ماهان و انواع رزرو آن

برای خرید بلیط هواپیما ماهان می توان با مراجعه مستقیم به سایت ماهان چارتر به آدرس www.MahanCharter.com بلیط سیستمی یا چارتری به مقصد مورد نظر را رزرو نمایید. اما اگر در هر صورتی تمایل به خرید اینترنتی ندارید میتوانید با تماس به واحد پشتیبانی ماهان چارتر با شماره 09352700430 یا ارتباط با آی دی تلگرام ماهان چارتر به آدرس T.me/SaPAD_co رزرو خود را به صورت تلفنی یا تلگرامی قطعی نمایید. اگر به دنبال بلیط ارزان چارتر ایرلاین ماهان هم هستید می توانید با عضویت در کانال رسمی ماهان چارتر در تلگرام به آدرس T.me/MahanCharter یا دنبال نمودن صفحه رسمی ماهان چارتر در اینستاگرام به آدرس Instagram.com/MahanCharter از نرخ بلیط های لحظه آخری و آفری ایرلاین ماهان مطلع شوید.

 

کد تخفیف خرید اینترنتی بلیط هواپیما ماهان

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما ماهان از سایت ماهان چارتر می توانین از طریق استفاده از کد تخفیف  mahanoff400  از تخفیف باشگاه مسافران ویژه ماهان چارتر استفاده کنید.

 

date_range یکشنبه 06 خرداد 1397 remove_red_eye 9467 بازدید favorite_border 0 chat 9
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09352700430
05138704330
ثبت نظر
chat 9
بیتا رئیسی :

واقعا این که گفتین، میشه گفت بهترین شرکت هواپیمایی در حال حاضر در ایران ماهانه درسته البته تا حالا 3 یا 4 تا مهماندار بداخلاق خانم و یک آقا تو پروازهایی که داشتم بودن ولی نسب به بقیه ایرلاینا واقعا میشه گفت بهترین هستن و ممنون از اطلاعات خوبی که دادین

محمد رضایی :

معرفی ناوگان ایرلاین ماهان عالی بود ولی کاش یه پست بزارین و هواپیماهایی که شرکت ماهان داره رو معرفی کنین

ادمین سایت :

باعث افتخار محمد رضایی عزیز. چشم به زودی مطالبی با موضوع معرفی ناوگان ایرلاین ها آماده و بر روی سایت قرار می گیره

امین :

ماهان خوشمزه ترین غذاها و بهترین پذیرایی رو بین ایرلاین ها داره مخصوصا قسمت بیزنس کلاسش

مسافر ماهان :

من همیشه برای تهیه بلیط ماهان از آژانس ها مشکل داشتم چون هر کدوم یک قیمت حساب میکردن، از طریق یکی از دوستان با سایت شما آشنا شدم و همیشه خودم به راحتی بیلط ماهان رزرو میگیرم چون با کیفیت ترین ایرلاین ایرانیه.

ادمین سایت :

مسافر ماهان عزیز باعث افتخار از انتخاب سایت ما برای رزرو بلیط ماهان

آرزو تهرانی :

مرسی واسه کد تخفیفی که دادین :) 3>

آذر همتی مقدم :

من بعد از تهیه بلیط پیامک کد تخفیف برام اومد. چطور میتونم ازش استفاده کنم؟

ادمین سایت :

سرکار خانم همتی مقدم لطفا کد تخفیف رو در صفحه رزرو پرواز قسمتی که اطلاعات مسافر رو وارد می کنید تیک کد تخفیف دارم رو بزنید و کپی کنید. اگر موفق نشدید با شماره های پشتیبانی ما در تماس باشید. 05138704330 09352700430