{{ctrl.notification}}
بلیط هواپیما مشهد چابهار

شهرستان چابهار جنوبی‌ترین شهر استان سیستان و بلوچستان است که از جنوب به دریای عمان راه دارد. بندر چابهار با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان این روزها مقصد سفرهای کاری و تفریحی بسیاری است.

 به دلیل فاصله زیاد شهرهای چابهار و مشهد، سفر هوایی در این مسیر یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها به حساب می‌آید و همین امر موجب شده است رزرو بلیط هواپیما مشهد چابهار بسیار حائز اهمیت باشد.

چرا بلیط هواپیما مشهد به چابهار را رزرو کنیم؟

بندر چابهار با جنگل‌های حرا، سواحل بی‌نظیرش در دریای عمان، قلعه پرتغالی‌ها و کوه های مریخی، مقصدی جذاب برای سفرهای تفریحی گردشگران است. اکثر مردم خون‌گرم و میهمان‌ نواز چابهار بلوچ و اهل سنت هستند و به زبان بلوچی مکرانی گفت‌ وگو می‌کند.

اهالی چابهار

جاذبه‌های گردشگری چابهار  

چابهار شهر شگفتی‌های طبیعی منحصر به ‌فرد است. چشم‌انداز طلوع و غروب خورشید در دریای عمان، سواحل صخره ای بندر چابهار، اسکله‌های دیدنی صیادی تیس، رمین و بریس با منظره کشتی‌های متعدد، تالاب و روستای لیپار، کنارک، درک، انجیر معابد (لور لول (که مقدس بوده و در گذشته عبادت می‌شده‌اند)، اکوسیستم خاص این منطقه با انواع درختچه‌ها و بوته‌های گز، کلیر و چش، خلیج گواتر، رودخانه باهو کلات، کوه‌های مینیاتوری چابهار، جزیره شیطان و ... جاذبه‌های طبیعی این منطقه می‌باشند که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

جاذبه های گردشگری بندر چابهار

چابهار از آثار و جاذبه‌های تاریخی نیز بی‌بهره نمانده است مسجد جامع و قلعه تیس قلعه‌های پیروز گت، بلوچ گت و انوشیروان، باتل، مقبره سید غلام ‌رسول، ساختمان قدیمی تلگراف‌ خانه چابهار در خیابان مولوی این شهر، چاه باستانی پلان و تیس کوپان و چاه جن‌ها از جمله این جاذبه‌ها به شمار می‌رود.

سوغات چابهار چیست؟

 صنایع دستی چابهار مانند سکه دوزی، سوزن دوزی، سفالگری و سنگ‌های زینتی تراش‌خورده و حصیربافی از زیباترین صنایع دستی کشور محسوب می‌شوند و برخی از این محصولات به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

شیرینی لندو، ماهی و میگو تازه نیز از سوغات‌های محبوب چابهار می باشد.

سوغات چابهار

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما مشهد به چابهار

این موضوع که بهتر از چه زمانی برای خرید بلیط هواپیما مشهد چابهار اقدام کنیم را می‌توان از دو جهت بررسی نمود:

  •  بهترین زمان سفر به چابهار:

منطقه آزاد چابهار با قرارگیری در کنار دریای عمان در مسیر بادهای موسمی شبه قاره هند از آب‌ و هوای معتدل گرمسیری با رطوبت نسبی برخوردار است؛ به طوری که چابهار گرم‌ترین نقطه ایران در زمستان و خنک ترین بندر جنوبی کشور در تابستان است و در تمام طول سال آب‌ و هوای خوبی دارد. متوسط حداکثر دمای این شهر 31 درجه و متوسط حداقل دمای چابهار 19 درجه سانتی‌گراد و رطوبت نسبی آن 60 درصد گزارش شده است.

بهترین زمان سفر به چابهار

  • بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد چابهار

همان‌طور که می‌دانید قیمت بلیط هواپیما مشهد به چابهار در فصل‌های پرتردد با افزایش تقاضا به‌طور چشمگیری افزایش می یابد؛ بدیهی است که این ایام برای خرید بلیط ارزان ‌قیمت مشهد به چابهار زمان مناسبی نیست و باید سفر خود را به تابستان موکول کنید. آب‌ و هوای گرم و شرجی چابهار در تابستان باعث می‌شود از جمعیت گردشگران کاسته شده و قیمت خدمات گردشگری نیز کاهش یابد.

جنگل حرا چابهار

 فرودگاه کنارک چابهار

فرودگاه کنارک با کد یاتا ZBR در دهه پنجاه شمسی در شهرستان کنارک و به فاصله حدود 50 کیلومتری چابهار ساخته شد. به دلیل مساحت کم این فرودگاه و پروازهای متعددی که به این منطقه انجام می‌گیرد قرار است بزودی فرودگاه بین‌المللی چابهار در بندر چابهار افتتاح گردد.

 فاصله هوایی و مدت زمان پرواز مشهد به چابهار چقدر است؟

 فاصله هوایی مشهد تا چابهار حدود 1220 مایل است و مدت زمان پرواز از مشهد به چابهار حدود دو ساعت می باشد. البته این زمان ممکن است بسته به شرایط غیرقابل پیش‌بینی متغیر باشد.

 

روستای درک چابهار

راهنمای خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد به چابهار

با گذراندن مراحل ساده‌ی زیر می‌توانید اقدام به خرید بلیط هواپیما مشهد به چابهار از وب‌سایت ماهان چارتر بکنید. این مراحل عبارت‌اند از:

 

مرحله اول: جستجوی بلیط هواپیما مشهد به چابهار

پس از وارد کردن مبدأ، مقصد و تاریخ سفر فهرستی از پروازهای موجود مشهد به چابهار برای شما نمایش داده خواهد شد. درصورتی که با جابجایی تاریخ سفر مشکلی نداشته باشید می‌توانید سفر خود را به روزهایی که پرواز ارزان‌تری در دسترس است موکول کنید. در جدول ارزان‌ترین پروازهای مشهد به چابهار در سی روز آینده دید کلی تری از قیمت پروازها در بازه زمانی یک ماهه خواهید داشت که معمولاً ارزان‌ترین پرواز مشهد به چابهار در آن با رنگ سبز نمایش داده شده است.

بلیط هواپیما مشهد چابهار

مرحله دوم: انتخاب پرواز مناسب و ثبت تعداد مسافران

از بین پروازهایی که نمایش داده شده بهترین گزینه را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید و پس از وارد کردن تعداد مسافران به روی "تایید" کلیک کنید.

مرحله سوم: ثبت اطلاعات مسافران

اطلاعاتی نظیر جنسیت، نام و نام خانوادگی، کد ملی برای مسافرین ایرانی و شماره پاسپورت و تابعیت مسافرین غیرایرانی را می‌بایست در این قسمت بدون هیچ‌گونه غلط و مطابق با مدارک شناسایی مسافرین وارد کنید.

اگر بلیط را برای شخص دیگری رزرو می‌کنید این نکته را مدنظر قرار دهید که اطلاعاتی از قبیل تغییر ساعت، تاخیر و یا لغو پرواز به شماره تلفن و پست الکترونیکی وارد شده در این قسمت ارسال می شود؛ بنابراین در صورت نیاز اطلاعات تماس شخص مسافر را وارد کنید.

 برای استفاده از کد تخفیف گزینه "کد تخفیف دارم" را انتخاب کرده و کد را وارد نمایید تا تخفیف اعمال شده و به مرحله بعد بروید.

 

مرحله چهارم: تایید اطلاعات وارد شده

در این مرحله یک بار دیگر درستی اطلاعات را بررسی کنید و در صورت تطابق با اطلاعات کارت شناسایی مسافرین به مرحله بعدی بروید؛ در غیر این صورت اشتباهات را ویرایش کرده و سپس به مرحله بعد بروید.

مرحله پنجم: مطالعه و تأیید راهنمای سفر در زمان شیوع کرونا

با مطالعه راهنمای سفر در زمان شیوع کرونا و انتخاب گزینه عدم ابتلا و نداشتن علائم این بیماری به صفحه پرداخت راهنمایی می‌شوید.

مرحله ششم: پرداخت آنلاین و صدور بلیط مشهد به چابهار

در این مرحله بعد از پرداخت مبلغ بلیط هواپیما با یکی از کارت‌های عضو شتاب و دارای رمز دوم بلیط مورد نظر شما صادر خواهد شد.

 لازم به ذکر است برای سوار شدن به هواپیما ارائه بلیط چاپی الزامی نمی‌باشد.

 

رزرو هتل در چابهار

یکی دیگر از خدمات ماهان چارتر امکان رزرو هتل در چابهار است. پس از مشخص شدن تاریخ سفر و رزرو بلیط هواپیما مشهد چابهار و در برگشت رزرو بلیط هواپیما چابهار مشهد، می‌توانید اقدام به رزرو هتل در چابهار کنید؛ برخی از هتل‌های چابهار عبارتند از: هتل فردوس، لاله، آذین، سپیده و ...

date_range دوشنبه 26 آبان 1399 remove_red_eye 1697 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09352700430
05138704330
ثبت نظر
chat 0