{{ctrl.notification}}
بلیط هواپیما تهران بوشهر

یکی از راه‌های کم ‌خطر به مقرون به صرفه برای سفر به بوشهر از تهران رزرو بلیط هواپیما تهران به بوشهر است. اگر برای انتخاب وسیله‌ای برای سفر به بوشهر دچار تردید هستید در ادامه با ما همراه باشید تا دلایل رزرو بلیط هواپیما تهران به بوشهر و اطلاعات ضروری راجع به آن را بررسی کنیم.

چرا بلیط هواپیما تهران به بوشهر را رزرو کنیم؟

بوشهر یکی از شهرهای حاشیه خلیج فارس و یکی از مهم‌ترین شهرهای اقتصادی ایران است. بندر بوشهر مقصد سفرهای کاری از بسیاری شهرهای ایران و جهان می باشد.

بوشهر همچنین با بیش از 600 کیلومتر خط ساحلی، جاذبه‌های گردشگری فراوان و مردمانی خون‌گرم یکی از شهرهای توریستی است که هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

جاذبه‌های گردشگری بوشهر

بوشهر به شبه‌ جزیره‌ای کوچک می‌ماند که از سه طرف توسط خلیج‌ فارس و از طرف دیگر توسط رشته‌ کوه زاگرس احاطه شده است.

از ساحل ماسه‌ای، نخلستان‌های بوشهر و مناطق بکر زمین‌شناسی پایتخت انرژی ایران هم که بگذریم بوشهر دارای بناهای تاریخی و باستانی بسیاری است؛ ازجمله:

خانه قاضی، عمارت کلاه‌ فرنگی بوشهر، عمارت دهدشتی، قبر جنرال، عمارت کوتی، مدرسه گلستان، گورستان مهاجمین انگلیسی، امامزاده عبدالمهیمن، عمارت گلشن، مدرسه سعادت، ریشهر، کلیسای ارامنه گریگوری، عمارت ملک و ...

جاذبه های گردشگری شهر بوشهر

سوغات بوشهر چیست؟

در هنگام بازگشت از بوشهر به تهران خرید سوغات این شهر یعنی ماهی و میگو، خرما، پنیر نخل، ارده، خارک، حلوای راشی، مسقطی و ترشی را فراموش نکنید.

سوغات شهر بوشهر

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تهران به بوشهر

بهترین زمان خرید بلیط تهران به بوشهر از دو جهت قابل بررسی است:

  1. بهترین زمان سفر به بوشهر

 با توجه به قرارگیری شهر بوشهر در بخش جنوبی ایران و در کنار خلیج ‌فارس، این شهر از آب ‌و هوای گرمسیری با رطوبت نسبتاً بالا برخوردار است؛ بنابراین بهترین زمان سفر به بوشهر از نظر شرایط آب‌ و هوایی اواخر پاییز تا اوایل بهار است. در این فصول از گرما و رطوبت هوای بوشهر کاسته شده و آب‌ و هوا برای سفر مساعدتر می‌گردد. اما در نظر داشته باشید که آب و هوای بهتر به معنی گردشگر بیشتر و بالا رفتن قیمت پرواز و هتل می‎باشد.

  1. رزرو بلیط ارزان هواپیما تهران به بوشهر

بهترین زمان برای یک سفر ارزان و اقتصادی به بوشهر در فصل‌های پیک سفر ممکن نیست. اما در زمان‌هایی که مسافرین کمتری عازم شهر بوشهر هستند مانند فصل تابستان طبیعتاً هزینه خدمات گردشگری به طور چشمگیری افت می‌کند.

بهتر است به این نکته نیز دقت داشته باشید که قیمت بلیط هواپیما تهران به بوشهر به میزان زیادی وابسته به عواملی مانند شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی و نوع هواپیما می باشد و همیشه ارزان‌ترین بلیط هواپیما به بوشهر لزوماً مناسب‌ترین گزینه برای شما نمی‌باشد. پس اگر دو یا چند پرواز را با یکدیگر مقایسه می‌کنید تمامی شرایط آن‌ها را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای رزرو بلیط پرواز خود داشته باشید.

فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر

فرودگاه بین‌المللی بوشهر یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های کشور محسوب می‌شود که در حدود یک قرن پیش یعنی در سال 1298 احداث گردید و در سال 1308 با فرود یک فروند هواپیمای کوچک انگلیسی رسماً افتتاح شد.

 امروز نیز فرودگاه بین‌المللی بوشهر با امکانات و خدمات مناسب و جابه‌جایی مسافرین زیادی بین شهر بوشهر با شهرهایی مانند تهران، مشهد، اصفهان، کیش و مقاصد خارجی نظیر دبی، تفلیس و نجف یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های کشور و خاورمیانه محسوب می شود.

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای رفتن به مرکز شهر بوشهر از فرودگاه این شهر استفاده از تاکسی‌هایی است که در خود فرودگاه و اطراف آن مستقر هستند.

فاصله هوایی و مدت زمان پرواز تهران به بوشهر چقدر است؟

فاصله هوایی بین تهران تا بوشهر با هواپیما 755 کیلومتر بوده و مدت زمان پرواز تهران به بوشهر حدود 1 ساعت و 05 دقیقه می باشد که این زمان ممکن است به علت شرایط غیرقابل پیش‌بینی مانند شرایط جوی، مسیرهای هوایی و نوع هواپیما متغیر باشد.

راهنمای خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به بوشهر

برای جستجو و رزرو بلیط هواپیما تهران به بوشهر از وب سایت ماهان چارتر کافی ا‌ست گام‌های زیر را طی کنید:

بلیط هواپیما تهران به بوشهر

گام اول: جستجوی بلیط هواپیما تهران به بوشهر

با وارد کردن نام شهر مبدأ و مقصد و مشخص کردن تاریخ سفر فهرستی از پروازهای موجود تهران به بوشهر برای شما نمایش داده می شود؛ درصورتی که برنامه سفر شما منعطف بوده و با تغییر تاریخ آن مشکلی نداشته باشید می‌توانید سفر خود را به روزهایی که پرواز ارزان‌تری در دسترس است موکول کنید.

با استفاده از جدول ارزان‌ترین پروازهای تهران به بوشهر در سی روز آینده یک دید کلی از وضعیت پروازها و قیمت آن‌ها در بازه یک ماهه به دست می‌آورید که معمولاً ارزان‌ترین پرواز تهران به بوشهر در آن با رنگ سبز نمایش داده می شود.

گام دوم: انتخاب پرواز و ثبت تعداد مسافران

از بین پروازهای موجود بهترین گزینه را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کرده و پس از وارد کردن تعداد مسافران روی گزینه "تایید" کلیک کنید.

گام سوم: ثبت اطلاعات مسافران

اطلاعات خواسته شده تمامی مسافران نظیر جنسیت، نام و نام خانوادگی، کد ملی برای مسافرین ایرانی و شماره پاسپورت و تابعیت مسافرین غیرایرانی را بدون هیچ‌گونه غلط و مطابق مدارک شناسایی وارد کنید.

اگر بلیط را برای فرد دیگری رزرو می‌کنید به یاد داشته باشید که اطلاع‌رسانی‌های مربوط به پرواز به شماره تلفن و یا پست الکترونیکی که وارد سامانه می‌کنید فرستاده می شود؛ بنابراین در صورت نیاز اطلاعات تماس خود مسافر را وارد کنید.

برای استفاده از کد تخفیف گزینه "کد تخفیف دارم" را انتخاب کرده و کد را وارد نمایید تا به مرحله بعد بروید.

گام چهارم: تایید اطلاعات وارد شده

یک بار دیگر اطلاعات را بررسی کنید و در صورت اشتباه و عدم تطابق با اطلاعات کارت شناسایی مسافرین پس از ویرایش آن‌ها گزینه ادامه را انتخاب کنید.

گام پنجم: مطالعه و تأیید راهنمای سفر در زمان شیوع کرونا

با مطالعه راهنمای سفر در زمان شیوع کرونا و زدن تیک عدم ابتلاء و نداشتن علائم این بیماری به صفحه پرداخت راهنمایی می شوید.

گام ششم: پرداخت آنلاین و صدور بلیط

در این مرحله بعد از پرداخت مبلغ بلیط با یکی از کارت‌های عضو شتاب و دارای رمز دوم، بلیط مورد نظر شما صادر خواهد شد.

نکته: لازم به ذکر است برای سوار شدن به هواپیما ارائه بلیط چاپی الزامی نمی‌باشد.

رزرو هتل در بوشهر

یکی دیگر از امکانات ماهان چارتر امکان رزرو هتل در شهر بوشهر است. بوشهر دارای هتل‌ها و هتل آپارتمان های متنوع جهت رزرو و اقامت در این شهر می باشد. برخی از این هتل‌ها عبارت‌اند از هتل جهانگردی دلوار، هتل آپارتمان هیرون، هتل آپارتمان پاسارگاد، هتل آپارتمان آسمان 1، هتل ناکو

date_range دوشنبه 12 آبان 1399 remove_red_eye 1569 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09352700430
05138704330
ثبت نظر
chat 0